we zijn verhuisd naar joliette.be

28 augustus 2009

Mini Tips: Back to School/ Work 4/7

Probeer het je eens voor te stellen: een beetje vanille douchegel, een beetje framboos-geurende deo, een beetje wasmiddel van de propere kleertjes, een beetje rozen-shampoo, een beetje hibiscus-conditioner én dan nog eens een heel sterk reukende parfum... Al die dingen zijn op zich geweldig, maar combineer het en je krijgt een geurbom. Eigenlijk is de oplossing héél erg simpel.

Als je als douchegel gewoon een douchegel koopt die bij je past en goed is voor jou, én niet te hard geurt, zit je daar al goed.

Je deodorant wel... ik geef je de tip: NARTA. Ze zijn geweldig en reuken niet echt hard. Je blijft gegarandeerd een volledige dag droog.

Wasmiddel van de propere kleertjes, wel, ik vind niet dat je daar iets aan moet doen. De anderen mogen toch weten dat jij je kleren af en toe eens wast.

Je shampoo... Maak nooit de fout om een shampoo te kopen omdat hij goed ruikt. Hij moet goed zijn, je wil toch geen haarproblemen (zie vorige mini-tip).

Je conditioner, ja, dat is het zelfde verhaal als de shapoo. Ook een leuke tip is allebei die dingen van dezelfde lijn te kopen. Dan gaan die twee geuren toch al samen. Mijn aanrader: Nivea's haarverzorgingslijn is geweldig. Ik heb er al veel van gehad, en ben nooit teleurgesteld geweest.

De keuze van parfum is ook heel belangrijk. Probeer altijd een geurtje voordat je het koopt. Je kan bevoorbeld de parfumerie binnenstappen en een geurtje opspuiten, dan een dagje mee rondlopen en kijken wat dat geeft. Maar ook voor parfum heb ik een aanrader, Miss Dior L'eau van Dior, is werkelijk geweldig! Het is fris, vrouwelijk en ik word er altijd blij van. Ach ja, parfum is en blijft iets persoonlijks natuurlijk.

Ik hoop dat jullie er iets aan hebben. Wel, jullie vrienden moeten nu al sowieso geen gesmasker meer gebruiken, maar misschien jij wel voor hun ^^
Vergeet morgen Joliette niet te bezoeken voor mijn 5de tip!


1 opmerking:

  1. steve nuggets - titanium melting point - the ATSI
    1 cup of saus gold plated · 1 cup titanium i phone case of cilantro · 1 tablespoon lime juice · 1 cup titanium 3d printer chopped onion 바카라 규칙 · 1-2 cup titanium trim as seen on tv ground red onion · 1/4 titanium wire cup white wine vinegar (

    BeantwoordenVerwijderen